Frederikssund Kommune står til at få én praktiserende læge mere. Region Hovedstaden vil opslå en ny stilling som praktiserende læge i kommunen.
Når stillingen bliver besat, stiger antallet af praktiserende læger i Frederikssund Kommune fra 30 til 31. Lægerne er fordelt på 11 lægepraksisser i Skibby, Jægerspris, Frederikssund og Slangerup.
Det fremgår ikke af mødematerialet, hvor den nye læge skal have praksis, eller hvornår stillingen ventes besat. Derfor er den konkrete betydning for patienter i Slangerup endnu ikke kendt.
