Ny lægestilling på vej

Frederikssund Kommune står til at få én praktiserende læge mere. Region Hovedstaden vil opslå en ny stilling som praktiserende læge i kommunen.

Når stillingen bliver besat, stiger antallet af praktiserende læger i Frederikssund Kommune fra 30 til 31. Lægerne er fordelt på 11 lægepraksisser i Skibby, Jægerspris, Frederikssund og Slangerup.

Det fremgår ikke af mødematerialet, hvor den nye læge skal have praksis, eller hvornår stillingen ventes besat. Derfor er den konkrete betydning for patienter i Slangerup endnu ikke kendt.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *